Видавничі проекти

Університетська автономія (під науковою редакцією Т. Фінікова)

У книзі розглядаються важливіші тенденції розвитку сучасної вищої освіти, її місце і роль у суспільно-політичному житті , проблеми взаємовпливу вищої освіти і економіки, причини і шляхи подолання кризи систем вищої освіти. Автор досліджує також питання формування освітньої політики, її реалізації в українському контексті. Призначена для працівників органів управління вищої школи, керівників, викладачів та науковців, студентів та аспірантів закладів освіти та всіх, хто зацікавлений проблемами трансформації національної системи вищої освіти.

Зміст видання

Вступне слово Івана Вакарчука - міністра освіти і науки України.
Ян Кєнєвіч. Друзі чи вороги?
Яцек Голувка. "Про величність університету" Казімєжа Твардовського. Актуальність традиційних ідей.
Єжи Аксер. Незалежність від міста.
Віль Бакіров. Незалежність від держави.
Павел Мільцарек. Університет і церква.
Томаш Шапіро. Автономія університету та його відносини із бізнесом. Зачарований університет.
Войцех Тигєльський. Чи заслуговує сучасний університет на автономію?
Ян Кєнєвіч. Пошук істини і простір діалогу.
Вольдемар Томуск. Болонський процес - для чесних чоловіків і жінок-літераторок.
Януш Янечек. Перспективи творення "першої ліги" університетів у Польщі.
Єжи Вожніцький. Боротьба польських університетів за незалежність - законодавчий і політичний аспекти.
Анджей Тимовський. Автономія університету та вибір мови.
Дональд В.Гарвард. Чому спроби запровадити ліберальну освіту у Ценрально-Східній Європі можуть зацікавити американських освітян?
Дональд В.Гарвард, Елізабет Мінніх, Єжи Аксер, Марек Вонсович. Республіканські чесноти й університет. Круглий стіл.
Цезар Орнатовський. Автономія університету: американська перспектива.
Єжи Аксер. Лекція латини або про свободу.
Післямова Т.Фінікова, О.Мережка

Події

Увага! Оголошено конкурс на участь у проекті «Інноваційний університет та лідерство.»

Оголошуємо конкурс на участь у IV фазі проекта - "Комунікаційні стратегії та відносини університет-школа". Етап передбачає підготовку двох груп академічних лідерів, що мають бажання та здатні впроваджувати сучасні комунікаційні технології в практики української вищої школи, орієнтовані на вивчення та побудову нових моделей стосунків університетів з різноманітними навчальними закладами середньої та професійної освіти. Етап включає інтенсивне тренінгове навчання в Україні та Польщі а також підготовку й реалізацію відповідних індивідуальних мікро-проектів.
Заявки на участь приймаються до 16 вересня 2018 року.


Докладніше »

9-10 грудня 2016 року
Міжнародний фонд досліджень освітньої політики, факультет «Artes Liberales» Варшавського університету спільно з Радою молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, Полтавською міською радою на базі Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка 9-10 грудня 2016 року провели Міжнародний семінар «Інноваційний університет і лідерство: сучасні виклики, концепти, моделі», участь у якому взяло понад 50 представників провідних вищих навчальних закладів і наукових установ із 20 регіонів України та Польщі.

Відео »

Загалом в період з 1 вересня по 10 жовтня 2016 року Міжнародним благодійним Фондом «Міжнародний фонд досліджень освітньої політики» спільно з представниками Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) Американських Рад з міжнародної освіти в навчальних закладах міст Суми, Харків, Луцьк, Тернопіль, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Одеса, Вінниця за участі представників понад 50 університетів зазначених областей, а також керівників університетських бібліотек України була проведена серія презентацій та публічних обговорень книги «Академічна доброчесність як основа сталого розвитку університету».



15 вересня 2016 року
Сюжет у новинах канала телебачення ІНТБ про доброчесність у вищій школі. Тернопіль, Національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Детальніше »


26 – 29 липня 2016 року
відбулися стратегічні консультації учасників дослідницького проекту «Посилення реформ вищої освіти в країнах Східного партнерства» за участю дослідників трансформаційних процесів у вищих школах України, Республіки Білорусь та Республіки Вірменія. Наприкінці вересня має відбутися експертний семінар, на якому буде обговорено найбільш цікаві результати проекту та перспективи подальшого аналітичного дослідження існуючих національних практик. Підсумкова презентація здобутків проекту буде проведена в листопаді 2016 року на щорічній Асамблеї Форуму громадянського суспільства Східного партнерства.

Детальніше »


Березнь 2016 року, м.Київ
Вища освіта Украхни, №1 за 2016 рік. Чергова рецензія на наш Аналітичний звіт 2014 року.

Ознайомитися »


14-15 березня 2016 року, м.Київ
Фонд взяв участь У семінарі з валідації оцінки доброчесності освітньої системи України, яке здійснюється Організацією Економічного Співробітництва та Розвитку за підтримки Інституту Відкритого Суспільства.

Оголошення »


3 березня 2016 року
У Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника пргоходив дводенний науково-практичний семінар «Сучасний викладач у студентоцентричній моделі освітнього процесу університету», організований спільно з Міжнародним фондом досліджень освітньої політики в рамках Міжнародного проекту «Інноваційний університет та лідерство: модель діяльності вищих навчальних закладів із забезпечення якості надання освітніх послуг»









Про семінар »


25 лютого 2016 року
Студент – для університету чи університет – для студента? Чим відрізняється загальна картина української освіти від європейської? Ці питання обговорювалися на зустрічі зі студентами Острозької академії 25 лютого професор факультету Artes Liberales Варшавського університету, Президент Міжнародного благодійного фонду «Міжнародний фонд дослідження освітньої політики» Тарас Фініков.








Острозька Академія »


Аналітика

Моніторінгове дослідження. "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження"

Читати звіт

Analytical Report