Основна інформація

стосовно проекту «Інноваційний університет і лідерство.

Фаза IIІ: інновації та відносини з оточенням».

 

Назва:. «Інноваційний університет і лідерство. Фаза IIІ: інновації та відносини з оточенням».

 

За підтримки: Міністерства науки і вищої освіти Республіки Польща, Міністерства закордонних справ Республіки Польща, Міністерства освіти і науки України та під почесним патронатом Фундації польських ректорів – Інституту суспільства знань

 

Співорганізатори:

·         з польського боку - Варшавський університет, Ягелонський університет, Фундація Artes Liberales

·         з українського боку - Міжнародний благодійний Фонд " Міжнародний фонд досліджень освітньої політики", Спілка ректорів вищих навчальних закладів України, Київський національний університет ім..Т.Шевченка

 

Мета: підготовка двох груп академічних лідерів, що мають бажання та здатні впроваджувати інноваційні освітні та управлінські технології в практики української вищої школи (жовтень 2017 р. група Е), орієнтовані на побудову динамічної структури стосунків з основними стейкхолдерами української вищої освіти (листопад 2017 р. група F) і передбачає інтенсивне тренінгове навчання в Україні та Польщі та підготовку й реалізацію відповідних індивідуальних мікро-проектів.

 

Терміни реалізації: липень 2017 року - травень 2018 року.

 

Головна ідея проекту в цілому полягає в ідентифікації потенційних лідерів змін в українських університетах, які знаходяться на третіх – четвертих позиціях в академічній ієрархії та готові вже невдовзі взяти на себе відповідальність за хід модернізації української вищої школи. Саме для цих людей буде забезпечено високоякісний тренінг з впровадження інноваційних освітніх та управлінських технологій в практики української вищої школи, побудови динамічної структури стосунків з основними стейкхолдерами української вищої освіти, допомоги у створенні персональної мережі корисних та перспективних контактів, реалізації інноваційних мікро-проектів в своїх вищих навчальних закладах та університетських центрах, долучення до спільноти учасників проекту.

 

Схема реалізації проекту:

·         на попередньому етапі відбудеться Всеукраїнський конкурс претендентів на участь у проекті (конкурсна комісія включає співорганізаторів проекту з Польщі та України).

·         на першому етапі (в Польщі - Варшава та Краків) відбудеться тренінг (2 тижні) з проблематики відповідних модулів, а по його завершенні серія консультацій та індивідуалізованих зустрічей з представниками академічного менеджменту, органів державного управління, фондів, бізнесструктур та іншими стейкхолдерами в рамках проблематики модулів

·         на другому етапі (в Україні) учасники проекту за допомоги польських та українських консультантів готують мікро-проекти (як індивідуальні, так і групові) з удосконалення роботи своїх університетів, академічних центрів, або, навіть, всієї системи вищої освіти України в обраних напрямах

·         підсумком проекту виступає презентація підготовлених мікро-проектів та їх пропозиція Міністерству освіти і науки України, Спілці ректорів ВНЗ, власним університетам на підсумковій конференції в травні 2018 р. (з прикладами презентацій Фази І можна познайомитися на сайті Міжнародного благодійного Фонду «Міжнародний фонд досліджень освітньої політики» (http://www.edupolicy.org.ua/_dx/main_ua/projects_ua/finalized-projects_ua/projectiul.html)

 

Претенденти на участь в обох групах мають в період до 15 вересня 2017 року (до 18.00) надіслати електронною поштою на адреси Спілки ректорів вищих навчальних закладів України та Міжнародного благодійного Фонду "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики" (електронна адреса - finikov@edupolicy.org.ua) свої заявки на участь в проекті.

Заявка має містити:

·         CVкандидата українською та англійською мовами (з обов’язковим зазначенням своїх службових та особистих електронних адрес та телефонів )

·         Мотиваційний лист (з визначенням групи, на участь в якій претендує кандидат, та напряму майбутнього мікро-проекту)

·         Інформацію про особи чи особу, яка рекомендує кандидата (прізвище, ім‘я, по-батькові, місце праці та посада, електронна адреса та контактний телефон, дані інституції/внз, що рекомендує кандидата) та скан рекомендаційного листа/листів

·         Відомості про наявність біометричного закордонного паспорту або наявність дійсної на період участі у відповідній групі шенгенської чи польської національної візи (відібраним учасникам, у яких відсутня ця умова, буде надано допомогу в оформленні віз).

Відбір учасників проекту буде здійснено на конкурсній основі організаторами проекту з української та польської сторони.

Оригінали цих документів повинні бути отримані організаторами проекту до 15 вересня 2017 року на поштову адресу Спілки ректорів вищих навчальних закладів України, вул. Bолодимирська, 64/13, м. Київ, 01601.

 

Події

9-10 грудня 2016 року
Міжнародний фонд досліджень освітньої політики, факультет «Artes Liberales» Варшавського університету спільно з Радою молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, Полтавською міською радою на базі Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка 9-10 грудня 2016 року провели Міжнародний семінар «Інноваційний університет і лідерство: сучасні виклики, концепти, моделі», участь у якому взяло понад 50 представників провідних вищих навчальних закладів і наукових установ із 20 регіонів України та Польщі.

Відео »

Загалом в період з 1 вересня по 10 жовтня 2016 року Міжнародним благодійним Фондом «Міжнародний фонд досліджень освітньої політики» спільно з представниками Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) Американських Рад з міжнародної освіти в навчальних закладах міст Суми, Харків, Луцьк, Тернопіль, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Одеса, Вінниця за участі представників понад 50 університетів зазначених областей, а також керівників університетських бібліотек України була проведена серія презентацій та публічних обговорень книги «Академічна доброчесність як основа сталого розвитку університету».



15 вересня 2016 року
Сюжет у новинах канала телебачення ІНТБ про доброчесність у вищій школі. Тернопіль, Національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Детальніше »


26 – 29 липня 2016 року
відбулися стратегічні консультації учасників дослідницького проекту «Посилення реформ вищої освіти в країнах Східного партнерства» за участю дослідників трансформаційних процесів у вищих школах України, Республіки Білорусь та Республіки Вірменія. Наприкінці вересня має відбутися експертний семінар, на якому буде обговорено найбільш цікаві результати проекту та перспективи подальшого аналітичного дослідження існуючих національних практик. Підсумкова презентація здобутків проекту буде проведена в листопаді 2016 року на щорічній Асамблеї Форуму громадянського суспільства Східного партнерства.

Детальніше »


Березнь 2016 року, м.Київ
Вища освіта Украхни, №1 за 2016 рік. Чергова рецензія на наш Аналітичний звіт 2014 року.

Ознайомитися »


14-15 березня 2016 року, м.Київ
Фонд взяв участь У семінарі з валідації оцінки доброчесності освітньої системи України, яке здійснюється Організацією Економічного Співробітництва та Розвитку за підтримки Інституту Відкритого Суспільства.

Оголошення »


3 березня 2016 року
У Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника пргоходив дводенний науково-практичний семінар «Сучасний викладач у студентоцентричній моделі освітнього процесу університету», організований спільно з Міжнародним фондом досліджень освітньої політики в рамках Міжнародного проекту «Інноваційний університет та лідерство: модель діяльності вищих навчальних закладів із забезпечення якості надання освітніх послуг»









Про семінар »


25 лютого 2016 року
Студент – для університету чи університет – для студента? Чим відрізняється загальна картина української освіти від європейської? Ці питання обговорювалися на зустрічі зі студентами Острозької академії 25 лютого професор факультету Artes Liberales Варшавського університету, Президент Міжнародного благодійного фонду «Міжнародний фонд дослідження освітньої політики» Тарас Фініков.








Острозька Академія »


Аналітика

Моніторінгове дослідження. "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження"

Читати звіт

Analytical Report