Марек Квієк (Польща)

Професор Марек Квієк є засновником (з 2002 р.) і директором автономного дослідницького підрозділу Центр досліджень державної політики, а також завідувачем кафедри ЮНЕСКО з інституціональних досліджень та політики вищої освіти в Познанському університеті, Польща. Він є аналітиком та дослідником вищої освіти та політики в галузі освіти з точки зору політичної філософії та політичної науки.

До його дослідницьких інтересів входять питання управління університетами, впливу глобалізації на освіту, наднаціональна та європейська політики в галузі освіти, реформи державного сектора в соціальній державі, трансформації академічної професії і академічне підприємництво.

Він опублікував близько 110 статей, 12 книг (в тому числі 8 монографій), останні з яких:

  • Виробництво знань в європейських університетах: держави, ринки і академічне підприємництво. (Frankfurt / New York: Peter Lang 2013, 486 с.)
  • Національні реформи вищої освіти в європейському контексті (з Пітером Маассеном, 2012)
  • Модернізація європейських університетів (з Анджеєм Куркієвічем, 2012).
  • Університет перетворення. Інституційні зміни та еволюція політики в галузі освіти в Європі (Познань: САМ Прес, 2010, польською мовою)
  • Університет і держава: дослідження глобальної трансформації (Frankfurt / New York: Peter Lang, 2006).

Був експертом з політики в галузі вищої освіти в Європейській Комісії, USAID, ОЕСР, Світовому Банку, ЮНЕСКО, ОБСЄ, Раді Європи, ПРООН, а також працював для урядів та академічних інститутів у ряді країн з перехідною економікою.

За останні 10 років брав участь у майже 20 міжнародних (глобальних і європейських) науково-дослідних проектах, що фінансувалися Європейською Комісією, Європейським науковим фондом (ESF), фондами Сороса, Форда і Рокфеллера, науковими фондами ФРН та Королівства Норвегія.

Брав участь у проектах:

  • EDUWEL - Освіта і соціальне забезпечення (2009-2013, ЄС 7-а Рамкова Програма)
  • WORKABLE - Створення можливостей для роботи (2009-2012, ЄС 7-а Рамкова Програма)
  • EUROAC - Академічна професія в Європі (2009 -2012, Європейська Наукова Фундація EUROCORES)
  • EUEREK: Європейські університети для підприємництва. (2004-2007 6-а Рамкова програма). 
  • GOODUEP - Добрі практики в партнерствах «університет – підприємство» (2007-2009, ЄС LLL багатосторонній проект)
  • Норвезько-польський проект NORPOL (2009-2011)
  • Німецько-польський проект BORDERUNI (2010-2012).

Провів три роки у північноамериканських університетах за програмами фондів Фулбрайта, Костюшко, Рейган-Фессел Democracy Fellow (Університет штату Вірджинія, Університет Берклі, NED/Washington, DC). Був також стипендіатом Інституту Відкритого Суспільства та програми Фулбрайта "Дослідник Нового Століття" 2007-2008 («Вища освіта в 21 столітті").

Є членом редакційних рад ряду міжнародних журналів у галузі досліджень політики вищої освіти, у тому числі "Higher Education Quarterly", "European Educational Research Journal" та "European Journal of Higher Education". Є головним редактором серії книг HERP: Дослідження вищої освіти та освітньої політики видавництва Петер Ланг.

Події

Увага! Оголошено конкурс на участь у проекті «Інноваційний університет та лідерство.»

Оголошуємо конкурс на участь у IV фазі проекта - "Комунікаційні стратегії та відносини університет-школа". Етап передбачає підготовку двох груп академічних лідерів, що мають бажання та здатні впроваджувати сучасні комунікаційні технології в практики української вищої школи, орієнтовані на вивчення та побудову нових моделей стосунків університетів з різноманітними навчальними закладами середньої та професійної освіти. Етап включає інтенсивне тренінгове навчання в Україні та Польщі а також підготовку й реалізацію відповідних індивідуальних мікро-проектів.
Заявки на участь приймаються до 16 вересня 2018 року.


Докладніше »

9-10 грудня 2016 року
Міжнародний фонд досліджень освітньої політики, факультет «Artes Liberales» Варшавського університету спільно з Радою молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, Полтавською міською радою на базі Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка 9-10 грудня 2016 року провели Міжнародний семінар «Інноваційний університет і лідерство: сучасні виклики, концепти, моделі», участь у якому взяло понад 50 представників провідних вищих навчальних закладів і наукових установ із 20 регіонів України та Польщі.

Відео »

Загалом в період з 1 вересня по 10 жовтня 2016 року Міжнародним благодійним Фондом «Міжнародний фонд досліджень освітньої політики» спільно з представниками Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) Американських Рад з міжнародної освіти в навчальних закладах міст Суми, Харків, Луцьк, Тернопіль, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Одеса, Вінниця за участі представників понад 50 університетів зазначених областей, а також керівників університетських бібліотек України була проведена серія презентацій та публічних обговорень книги «Академічна доброчесність як основа сталого розвитку університету».



15 вересня 2016 року
Сюжет у новинах канала телебачення ІНТБ про доброчесність у вищій школі. Тернопіль, Національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Детальніше »


26 – 29 липня 2016 року
відбулися стратегічні консультації учасників дослідницького проекту «Посилення реформ вищої освіти в країнах Східного партнерства» за участю дослідників трансформаційних процесів у вищих школах України, Республіки Білорусь та Республіки Вірменія. Наприкінці вересня має відбутися експертний семінар, на якому буде обговорено найбільш цікаві результати проекту та перспективи подальшого аналітичного дослідження існуючих національних практик. Підсумкова презентація здобутків проекту буде проведена в листопаді 2016 року на щорічній Асамблеї Форуму громадянського суспільства Східного партнерства.

Детальніше »


Березнь 2016 року, м.Київ
Вища освіта Украхни, №1 за 2016 рік. Чергова рецензія на наш Аналітичний звіт 2014 року.

Ознайомитися »


14-15 березня 2016 року, м.Київ
Фонд взяв участь У семінарі з валідації оцінки доброчесності освітньої системи України, яке здійснюється Організацією Економічного Співробітництва та Розвитку за підтримки Інституту Відкритого Суспільства.

Оголошення »


3 березня 2016 року
У Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника пргоходив дводенний науково-практичний семінар «Сучасний викладач у студентоцентричній моделі освітнього процесу університету», організований спільно з Міжнародним фондом досліджень освітньої політики в рамках Міжнародного проекту «Інноваційний університет та лідерство: модель діяльності вищих навчальних закладів із забезпечення якості надання освітніх послуг»









Про семінар »


25 лютого 2016 року
Студент – для університету чи університет – для студента? Чим відрізняється загальна картина української освіти від європейської? Ці питання обговорювалися на зустрічі зі студентами Острозької академії 25 лютого професор факультету Artes Liberales Варшавського університету, Президент Міжнародного благодійного фонду «Міжнародний фонд дослідження освітньої політики» Тарас Фініков.








Острозька Академія »


Аналітика

Моніторінгове дослідження. "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження"

Читати звіт

Analytical Report